Gratis inspiratiesessie en veel tips en tricks voor jullie bruiloft tijdens de Nederlandse Open Trouwdag op zondag 13 maart!

 

Op initiatief van de Nederlandse TrouwBranche Organisatie hebben we samen met andere trouwleveranciers de handen ineen geslagen om jullie als aanstaand bruidspaar een inspirerende dag te bezorgen.

Op diverse locaties verspreid door het land, vinden te gekke events plaats met inspirerende activiteiten. Verwacht geen beursstands tijdens de Nederlandse Open Trouwdag, maar een interactief programma waarin ieder onderdeel van een bruiloft aan bod komt.

Zijn jullie op zoek naar de leukste trouwleveranciers voor jullie bruiloft? Bezoek dan de Nederlandse Open Trouwdag op zondag 13 maart!

Gratis inspiratiesessie en antwoord op al jullie vragen

2014-04-16 Tamara en Leo-199RegelJeEigenBruiloft en Magnificent Weddings  zijn aanwezig bij Kasteel De Hooge Vuursche in Baarn tijdens dit leuke event met inspirerende activiteiten. Een leuke manier om kennis te maken met deze prachtige trouwlocatie.

Wij geven een gratis inspiratiesessie en veel tips en tricks voor het plannen van jullie bruiloft en je krijgt antwoord op al je vragen over jullie bruiloft!

Maak daarnaast kennis met Artistic Productions  en ervaar tijdens een mini DJ Clinic hoe het is om DJ te zijn. En La Luz Fotografie verzorgt een Mini loveshoot!

Het belooft een inspirerende dag te worden die jullie niet willen missen tijdens de voorbereiding van de grote dag!

Maak kans op een huwelijksreis naar Jamaica!

Met een gratis bezoek aan de Nederlandse Open Trouwdag ontvang je een leuke goodiebag en maak je als bruidspaar ook nog eens kans op een huwelijksreis naar Jamaica, in samenwerking met Bruid & Bruidegom Magazine!

Kom dus ook naar de Nederlandse Open Trouwdag op zondag 13 maart van 12.00 tot 17.00 uur. Alle informatie en de programma’s vind je hier.

dig handtek ntbo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nog geen originele manier gevonden om je getuige te vragen?

RegelJeEigenBruiloft heeft hiervoor een nieuw product voor jou gespot!

De Wedding Beauty Box heeft speciaal voor het vragen van getuigen een luxe kadobox gemaakt met daarin prachtige beauty producten. Aan de binnenkant van de deksel zit een mooie print met tekst. Je kunt hiermee je getuige op een persoonlijke en speciale manier vragen!

Maid of Honor Box

Voor de dames is er de “Maid of Honor Box”. Het is een prachtig luxe kadobox met verschillende beauty producten en bubbels om meteen mee te proosten!

WBB Maid Of Honor box

Wat zit er in de Maid of Honor kadobox?

♥ Flesje Prosecco om samen op jouw vraag te proosten

♥ Fantastische knalroze nagellak

♥ Teenspreiders met hartjesvorm

♥ Alessandro Mini Dream Cream 5ml

 

Best Man Box

Wedding Beauty Box_Best Man box

Er is natuurlijk ook aan de man gedacht. Hiervoor hebben ze een stoere “Best Man Box” gemaakt. Ook een luxe kadobox, maar dan met mooie stoere producten!

Wat zit er in de Best Man Box?

♠ Miniatuur Jack Daniels Whisky

♠ 1 Sigaar

♠ Tube heren handcreme

 

 

 

Van dit persoonlijke cadeau wordt iedereen blij! 

Het leuke is dat je de tekst in de deksel kan laten aanpassen. Hierdoor wordt het een echt persoonlijk cadeau met een speciale vraag. Je kunt bijvoorbeeld een mooie foto van jou en degene die je als getuige wilt vragen aanleveren en daar een persoonlijke tekst bij zettten, dan zorgt de Wedding Beauty Box ervoor dat ze er iets moois van maken voor jou! Je vraagt je getuige op een persoonlijke en originele manier en geeft meteen hem of haar een mooi cadeau.

 

Wedding Beauty Box closed

Kerst tip

Je kunt je aanstaande natuurlijk ook verrassen met een kadobox onder de kerstboom met een mooie liefdes quote of boodschap voor jullie bruiloft in 2016!

 

 

 

Celebrate special moments in life, with special people!

Hoe vind ik onze Unieke Trouwlocatie?

Misschien ben jij iemand die al jaren droomt over een bepaalde locatie voor je toekomstige bruiloft, dan is het vinden van de locatie voor jullie bruiloft natuurlijk niet zo moeilijk! Gelijk bellen of de locatie nog beschikbaar is op jullie vastgestelde trouwdatum!

Maar wanneer je wel een idee hebt, maar nog precies weet wat jullie zouden willen, dan help ik jullie graag verder met de volgende tips!

Stap 1

Maak van te voren een lijstje met trouwlocaties die je leuk vindt, ongeacht of ze geschikt zijn voor jullie bruiloft. Schrijf alles op van kasteel tot B&B. Zo krijg je een idee van de stijl van de locaties die jou aanspreken.

Stap 2

Stel een document op met jullie bruiloftsdag wensen: hoeveel gasten komen er, maak een dagindeling en vermeld het aantal personen bij elk onderdeel, geven jullie een receptie en wat zijn je wensen voor jullie diner en feest. Zo krijg je een duidelijk beeld waar jullie locatie aan zou moeten voldoen.

Stap 3

Pak het lijstje met alle locaties die je leuk vindt er weer bij en zoek uit of jullie wensen voor jullie bruiloft gerealiseerd kunnen worden bij de door jouw uitgekozen locaties. De locaties waar dit niet mogelijk is streep je door. Maak uit deze locaties weer een keuze welke locaties er voor jou echt uitspringen! Als het goed is heb je nu nog enkele locaties op je lijstje staan. Dit zijn de locaties waarmee je aan de slag gaat.

Wanneer je een populaire locatie op het oog hebt, zijn deze vaak al ruim van te voren door bruidsparen vastgelegd.  Begin op tijd met het zoeken naar een locatie voor jullie bruiloft

Stap 4

Bezoek de websites van deze locaties en neem contact op om een afspraak te maken om deze locaties te bezoeken.Wanneer jullie jullie trouwdatum hebben bepaald en jullie zitten echt aan deze datum vast, vraag dan eerst bij de locatie of deze datum nog wel beschikbaar is!  Ik raad altijd aan om een afspraak te maken met je de locaties. Je voelt dan meteen de sfeer en of er een klik is. Ik zou niet bij teveel locaties gaan kijken, maar een bewuste keuze hierin maken. Je wordt anders overspoeld met informatie.

Stap 5

Zorg dat je je voorbereid op het bezoek. Neem je lijstje van stap 2 mee, zodat je gerichte vragen kunt stellen en niks vergeet. Je kunt tijdens het bezoek vragen of ze foto’s/video’s hebben van bruiloften die op deze locatie hebben plaatsgevonden, zo krijg je een idee wat er mogelijk is. Je kunt ook zelf foto’s maken, om deze na het bezoek nog eens rustig te bekijken. Wanneer je een goed gevoel hebt en jullie wensen voor jullie trouwdag kunnen gerealiseerd worden, vraag dan een offerte aan. Wanneer je een offerte aanvraagt zorg dan dat je bij elke locatie dezelfde aantallen en wensen doorgeeft (dezelfde aantal gasten per onderdeel, diner en feestwensen etc.) Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende offertes makkelijk met elkaar te vergelijken en geen appels met peren te vergelijken. Scheelt je weer een hoop uitzoekwerk!

Na het ontvangen van de offertes kunnen jullie een welovervogen keuze maken voor jullie unieke trouwlocatie en is jullie bruiloft weer een stapje dichterbij!

Veel plezier!

 

Trouwlocaties

Trouwlocaties

Ja, het kan echt! 

 

Rozen zijn haast niet weg te denken op een bruiloft.

Het is de bloem van de liefde!

 

Bij Fransen Roses, een rozenkwekerij uit De Lier, maken ze de rozen héél persoonlijk.

Zij maken rozen met een tekst en logo op de kop van de roos.

Je kunt de rozen verwerken in je bruidsboeket, corsages of tafelschikking.

Het ontwerp kan geheel naar wens gemaakt worden in verschillende kleuren.

Wanneer je een themakleur hebt, kun je de rozen hierop afstemmen, maar je kunt

de roos natuurlijk ook gebruiken als bedankje voor de jullie gasten.

Hoe leuk is het om jullie eigen liefdesroos te hebben met jullie naam en trouwdatum erop!

Kortom een bijzondere roos voor een bijzonder moment!

 

4 rozen canva 24 rozen canva 2

Hoe bepaal je een thema voor jullie bruiloft, waardoor jullie bruiloft persoonlijk en uniek wordt?

Door een thema toe te voegen aan jullie bruiloft, maak je jullie bruiloft heel persoonlijk en maak je het verschil met andere bruiloften.

Welk thema past nou echt bij jullie bruiloft?

Denk terug aan of stel jezelf vragen over: speciale, mooie momenten & gebeurtenissen van jullie twee! Om je een beetje op weg te helpen, beantwoord eens de volgende 10 vragen:

1. Zijn jullie samen naar een bijzondere vakantiebestemming geweest, waar je alweer blij van wordt wanneer je hier aan terugdenkt? Of hebben jullie een favoriete vakantiebestemming? Droom weer even lekker weg naar Ibiza, Italië, Frankrijk, Azië of misschien wel de Caribische Eilanden!

2. Wat is jullie woonstijl? Houden jullie van modern, industrieel, landelijk, retro of van  vintage?

3. Zijn jullie ooit op een Party/feest of club geweest wat jullie allebei helemaal geweldig vonden? (80s Party, Dance feest of zijn jullie helemaal in to the Carnaval?)

4. Wat is jullie muziek stijl? (Dance, Top 40 hits, Nederlandstalig of lounge?)

5. Hebben jullie een film of een tv programma waar jullie absoluut fan van zijn? (All You Need Is Love, James Bond, Gooische Vrouwen, Wie is de Mol?, Boer zoekt vrouw)

6. Hebben jullie een gezamenlijke hobby? (zeilen, skien, hardlopen, tennis, motorrijden)

7. Wat is jullie lievelingskleur? Misschien hebben jullie er meerdere die je kan combineren?

8. Zijn jullie ergens of van iemand grote fan? (Disney, Culinair eten, brocante meubeltjes, bepaalde muziek)

9. Gaan jullie vaak naar Festivals en welke?

10. Welk seizoen spreekt jullie het meeste aan?
Leuk he, om samen herinneringen op te halen! Uit jullie antwoorden is zeker een leuk thema te halen! Ik word er vrolijk van! Daarom is een bruiloft regelen ook zo leuk!

Yes! Jullie hebben een persoonlijk en uniek thema gevonden voor jullie bruiloft en nu?

Hoe laat je nu dit thema naar voren komen op jullie bruiloft. Je kunt voor verschillende opties kiezen:

Thema feest op jullie bruiloft!

Hou je wel van een goed feestje dat net even anders is, dan kun je ervoor kiezen om alleen jullie bruiloftsfeest een persoonlijk thema mee te geven.

Enkele thema’s voor feesten, die bedacht zijn door bruidsparen, het afgelopen jaar:

  • Summer/Beach Wedding
  • Winter Wonderland
  • Tropical Paradise
  • Ibiza
  • Great Gatsby
  • Vintage
  • Festival
  • Lounge Party
  • Apres Ski Feest
  • Glitter and Glamour Party
  • Fout Feest
  • Gala Feest
  • Caribisch carnaval
  • James Bond Party
  • Holland Feest
  • Gemaskerd Bal
  • Casino Party
  • Strand Feest

Laat jullie thema terugkomen in de aankleding van de ruimte, de meeste locaties zijn mooi, maar door deze ruimte te versieren in jullie thema, wordt het net iets feestelijker en persoonlijker. Kies ook een band/dj die bij jullie thema past. En vraag jullie gasten of ze zich aan de dress code van jullie thema willen houden. Altijd leuk om te zien wat iedereen hiervan maakt!

Je gasten zijn dan ook al enkele dagen voor jullie bruiloft ook echt met jullie bruiloft bezig, door te kijken wat ze aan trekken en welke gadgets ze wellicht nog moeten kopen. Er wordt vast heen en weer gebeld tussen jullie gasten wat iedereen aan gaat  trekken! Ze hebben vast veel voorpret en krijgen zo alvast zin in jullie feest!

En dat is een goed begin voor een spetterend feest!

Volledige bruiloft in jullie Thema! 

Wat je nu veel ziet is, is om je bruiloft geheel in thema te vieren!

Echt alles wordt aangepast in jullie thema!

Dit begint bij de Save The Date kaart. Meestal wordt er ook al rekening mee gehouden bij de de keuze van de locatie. De trouwkaart is ook een goede manier om jullie thema aan jullie gasten kenbaar te maken. Op de dag zelf wordt de locatie helemaal aangekleed in jullie thema. In alle decoratie zal je jullie thema terug zien. Je kunt jullie bruidskleding, trouwboeket, de bruidstaart en jullie gastenboek tegenwoordig helemaal aanpassen aan jullie thema! En natuurlijk wordt jullie bruiloft afgesloten met een thema feest! En ook de bedankjes zullen niet vergeten worden.

Om dit te regelen kun je een Stylingsbureau inhuren, maar tegenwoordig zie je ook veel DIY mogelijkheden. Er zijn verschillende webshops die super leuke betaalbare producten hiervoor aanbieden.
Welke thema’s voor bruiloften zijn nu populair? Een Ibiza/Festival Wedding, Vintage Wedding, Retro Wedding, Great Gatbsy en nog steeds populair blijft de Beach Wedding en Klassieke Bruiloft!
Je kunt nu vast niet meer wachten om meteen aan de slag te gaan!

Maak het verschil door jullie bruiloft uniek te maken met jullie persoonlijke thema! Veel plezier!

Wil jij optimaal genieten en ontspannen tijdens jullie trouwdag? Dit kan door het inhuren van een professioneel ceremoniemeester!

Ruime tijd voor jullie bruiloft schakel je een professioneel ceremoniemeester in, zodat je zeker weet dat jullie datum nog beschikbaar is en vrijgehouden wordt in zijn/haar agenda. Ongeveer 2 maanden voor jullie bruiloft neem je samen de dag door en maakt de professioneel ceremoniemeester een definitief draaiboek. Meestal rond 2 weken voor jullie bruiloft neemt de professioneel ceremoniemeester contact op met alle leveranciers en de locatie om de dag door te nemen. Op de trouwdag zelf wordt alles in goede banen geleid en kun jij samen met jullie gasten genieten van een fantastische bruiloft!

Wat kun je van een professioneel ceremoniemeester verwachten? 

Ontvangst van de leveranciers

Bij jullie trouwdag zijn verschillende leveranciers betrokken. Denk aan een fotograaf, cateraar, bruidstaart leverancier etc. De professioneel ceremoniemeester ontvangt alle leveranciers en geeft aan waar de goederen afgeleverd kunnen worden of instrueert ze wat er wanneer van ze wordt verwacht. 

De locatie inrichten en checken

Jullie trouwlocatie wil je natuurlijk jullie eigen sfeer meegeven. De professioneel ceremoniemeester houdt goed in de gaten of de vooraf afgesproken zaken ook geregeld zijn. 

Extra’s neerzetten en begeleiden (b.v. muziek, ringen) 

Misschien hebben jullie wel voor muziek gekozen tijdens de ceremonie, een professioneel ceremoniemeester zal ervoor zorgen dat het juiste nummer op het juiste moment wordt ingezet. Of jullie hebben gekozen voor live muziek tijdens de ceremonie, dan zorgt de professioneel ceremoniemeester ervoor dat hiervoor de muziekinstallatie etc. wordt geïnstalleerd. Ook geen onbelangrijke taak kan zijn het bewaren van jullie ringen voor de ceremonie!

Begeleiding volgens draaiboek 

Ongeveer 2 maanden voor jullie bruiloft zal de professioneel ceremoniemeester met jullie samen de dagindeling bespreken. Het is aan te raden om samen een gedetailleerd draaiboek voor jullie bruiloft te maken. Tijdens jullie bruiloftsdag zal de professioneel ceremoniemeester ervoor zorgen dat jullie je zoveel mogelijk aan het draaiboek houden.

Het ontvangen van jullie gasten 

Jullie gasten zullen op een gastvrije manier ontvangen worden door de professioneel ceremoniemeester, zodat ze zich welkom voelen op jullie bruiloft!

Begeleiding van het bruidspaar

Om te zorgen dat alles vlot verloopt, zorgt de professioneel ceremoniemeester ervoor dat de zaken die nodig zijn bij een bepaald onderdeel van de dag ook aanwezig zijn op het moment dat jullie ze nodig hebben. De professioneel ceremoniemeester zorgt er b.v. voor dat de bruidegom het bruidsboeket meeneemt en dat het trouwboekje op het juiste moment op de juiste plaats is.  

Aanspreekpunt voor gasten 

Tijdens jullie bruiloftsdag is de professioneel ceremoniemeester het aanspreekpunt voor jullie gasten. Hij/zij wijst jullie gasten de weg en zorgt er b.v. voor als er foto’s gemaakt moeten worden, dat jullie gasten begeleidt worden naar de fotograaf en de plek waar de foto’s gemaakt worden. 

Aanspreekpunt voor locatie en leveranciers 

De locatie en leveranciers kunnen met hun vragen en eventuele problemen terecht bij de professioneel ceremoniemeester. Tevens zorgt hij/zij ervoor dat er altijd een lijst is waar alle contactgegevens van de leveranciers op vermeld staan, mocht iemand niet opkomen dagen, dan kunnen in no time de juiste mensen bereikt worden!

Cadeaus naar bruidssuite 

Waarschijnlijk ontvangen jullie verschillende cadeaus en enveloppen. De professioneel ceremoniemeester zal deze naar de bruidssuite brengen! 

Afbouw na afloop 

Wanneer jullie na een spetterend feest naar jullie bruidssuite zijn vertrokken en jullie gasten naar huis zijn, zal de professioneel ceremoniemeester ervoor zorgen dat in samenwerking met o.a. de contactpersoon van de locatie alles netjes afgerond zal worden. 

Problemen adequaat oplossen

Een professioneel ceremoniemeester is stressbestendig en weet door de opgedane ervaring perfect in te springen wanneer er zich ad hoc problemen voor doen! 

Je ziet dat de taak van de ceremoniemeester naast een ere functie, zeker ook een tijdrovende klus is! Wil je jullie vrienden hiermee niet belasten? Neem dan vandaag nog contact op met Magnificent Weddings. Ik zorg er graag voor dat jullie samen met alle gasten optimaal kunnen genieten van jullie bruiloft! 

Zie je het al voor je jullie bruiloft helemaal in vintage style? Mooi gedekte tafels met veldboeketten, verschillende gekleurde borden en zelfs de bruidstaart helemaal in vintage stijl? Dit is een van de meest recente trends!

Steeds meer bruidsparen laten hun bruiloft volledig stylen door een professioneel stylingsbureau. Dit houdt in dat je verschillende onderdelen van je bruiloft in een bepaalde kleur, thema of bv vintage sfeer aankleedt. Je kunt verschillende onderdelen van je bruiloft stylen. Bijvoorbeeld de aankleding van jullie locatie of aankleding van de kerk of van de feestlocatie.

Stylingsbureaus bieden verschillende pakketten aan. Je kunt kiezen voor een compleet stylingsarrangement, dit is een arrangement waarbij in overleg een concept wordt gemaakt voor de aankleding van jullie bruiloft en de styling volledig door het stylingsbureau wordt verzorgd. Je kunt ook kiezen voor D.I.Y. (Do It Yourself) arrangement, dit houdt in dat je feestdecoratie bij een stylingsbureau huurt of koopt en deze zelf (of natuurlijk je weddingplanner of ceremoniemeester) aanbrengt op de bruiloft. Er zijn stylisten die op uurtarief werken, maar er zijn ook stylisten die per project werken.

Bloemen zijn ook een uitstekend instrument om een locatie, een eigen sfeer, frisheid en levendigheid te geven en dragen bij aan de beleving van het bruidspaar en de gasten. Complete bloemstyling waarbij alle bloemstukken afgestemd worden op de bruidskleding, gewenste uitstraling en de locatie, zorgen voor een unieke bruiloft.

Om inspiratie op te doen voor jullie bruiloft, kun je blogs lezen of bijvoorbeeld op pinterest kijken naar voorbeelden.Er zijn ook stylingsbureaus die workshops geven voor het stylen van je bruiloft voor toekomstige bruiden, vriendinnen, creatievelingen en andere geïnteresseerden. Laat je inspireren en je hebt ook nog veel plezier tijdens de voorbereidingen voor jullie bruiloft. Samen een dagje uit met je verloofde, vriendin(nen), bruidsmeisje, getuige, moeder, vrijgezellenfeest… Met wie je maar wil!

Wij hebben ervaring met verschillende stylingsbureaus en ik kan je onder andere deze stylingbureaus zeker aanraden:

White Weddings

Total-X Styling

Styling bruiloft MR en MRS
Tafeltjes ouderwets Great Gatsby stijl Bruiloft
Styling bruidstaart

 

Droom jij ervan om te trouwen in de buitenlucht? Dan is een echte zomerse bruiloft echt iets voor jou!

Je kunt bv. in de tuin trouwen van een landgoed, dit met een prachtig uitzicht op het kasteel. Daarna het champagne moment in de tuin, met de zonnestralen op je huid en iedereen in een ontspannen zomerse sfeer. Lekker buiten dineren aan mooi gedekte tafels, met mooi servies en onder een hemel van lampionnen. Je kunt er ook voor kiezen om tijdens zonsondergang te trouwen. Gegarandeerd een romantisch moment!

Wanneer je ervoor kiest om buiten te trouwen, is het verstandig om een slecht weer plan te hebben. Er zijn tegenwoordig hele mooie partytenten te huur, zodat je niet meteen naar binnen hoeft te verhuizen en de buitensfeer kunt behouden!

Wil je de sfeer proeven van een zomerse bruiloft, dan kun je verschillende locaties , zonder afspraak, bezichtigen op de Open Trouw Locatie Dag  en op de Open Toptrouwlocatie Route.

Hooge Vuursche Bruiloft in Buitenlucht

Het is al lange tijd de trend in Amerika: geef elkaar een hippe fotoshoot van jullie tweetjes! Je kunt een gestylde fotoshoot laten maken of een hele informele, doe wat bij jullie past!

Kies als locatie bijvoorbeeld de plek waar jullie elkaar ontmoet hebben of een locatie waar jullie nu iets bijzonders mee hebben!

In Amerika wordt het vooral gebruikt om te laten weten dat de verloving een feit is, maar je kunt het ook gewoon doen omdat het leuk is om straks mooie foto’s van jullie samen te hebben. Gewoon zoals jullie zijn, samen, gelukkig, verliefd en stralend!

Veel bruidsparen kiezen voor een bruidstaart waarna ze de rest van de dag hartige hapjes laten serveren. Maar wie houdt van zoetigheid kan ook kiezen voor iets nieuws: “Chocolate Choice”.

Er was de laatste jaren al een strawberrytree op de markt. Een prachtige aardbeienboom waar gasten zelf een aardbei uit kunnen pakken die ze dippen in diverse toppings. Ook kon je kiezen voor een chocoladefontein.

Nu is er echter iets nieuws beschikbaar waarbij de gasten verrast worden op een ludieke zoete manier.

Unieke chocoladekar
Chocolate Choice” biedt de mogelijkheid gasten te trakteren vanuit een unieke chocoladekar. Bij de kar kunnen diverse soorten fruit en zoetigheden worden gekozen. Van aardbei, banaan, ananas, kiwi en mango tot slagroomsoesjes en marshmallows, het kan allemaal.

Keuze
Naast de inhoud van de kar is er nog keus uit verschillende manieren van serveren. Kies uit:
“Hip Hapje”: een enkel stukje zoetigheid met dip
“Tot de Laatste Kruimel”: een dessert van fruit in een krokante koekschaal overgoten met warme chocolade
“Cocktail Chic”: fruit overgoten met warme chocolade in feestelijke cocktailglazen

Eye-Catcher
De kar is een eye-catcher die direct op zal vallen. Daarnaast kun je de kar ook laten personaliseren door jullie namen en/of logo erop te laten plaatsen.

Op iedere locatie
De kar maakt de beleving optimaal, omdat zij op vrijwel elke plek kan serveren. De kar is zo ontworpen dat het fruit koel blijft en de chocolade op de juiste temperatuur, ideaal voor een bruiloft op een buitenlocatie.

Kortom ga je trouwen op het strand, in de tuin of een andere ruime locatie, hou je van zoetigheid en het verwennen van je gasten? Dan is dit echt iets voor jullie!

Lees meer op: www.chocolatechoice.nl